VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat is de levertijd van de artikelen?
Ons assortiment is zeer uitgebreid. Wij leveren zo veel mogelijk uit voorraad. Door de ruime collectie zijn er ook artikelen, maten en kleuren die besteld moeten worden en een levertijd hebben. Wilt u eerst weten of een artikel op voorraad is en wat de levertijd ervan is, mail ons info@enjoyluxuryshop.nl

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Na ontvangst van uw bestelling controleren wij de voorraad, en u krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons voor de levering.  

Voor kleinere pakketten:
Levering is binnen 2-5 werkdagen, indien het artikel voorradig is. Bij bezorging via PostNL kunt u het pakket volgen via de Track&Trace code van PostNL. 

Grotere pakketten en kwetsbare producten:
Deze worden geleverd door onze transporteur. Van te voren nemen wij telefonisch contact met u op voor de leverdatum. Het is belangrijk dat u het juiste telefoonnummer aan ons doorgeeft!

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De verzendkosten zijn vanaf €4,99 (binnen Nederland). Alle pakketten worden verzekerd verstuurd. 
Voor verzendingen van grotere artikelen en verzending buiten Nederland, wordt het tarief aangegeven bij uw bestelling. Of neem contact met ons op voor de tarieven. 

Kunnen wij de artikelen ook zelf komen ophalen?
U kunt uw bestelling ook op afspraak komen ophalen op onze afhaallocatie in Nootdorp. Mail ons voor een afspraak met uw telefoonnummer naar info@enjoyluxuryshop.nl.
Afhaal locatie: Laan van Ambacht 4 Nootdorp.

Levert u ook in het buitenland?
Ja, wij leveren wereldwijd. Voor de transportkosten naar het buitenland kunt u contact met ons opnemen voor een prijsopgave.

Kan ik een geleverd artikel ook retourneren? 
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst.
Vooraf dient u eerst uw retourmelding aan ons door te geven, per e-mail naar info@enjoyluxuryshop.nl. U krijgt dan een bevestiging van uw retourmelding.
Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd is en het artikel nog in de originele verpakking zit. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. U dient het artikel goed verpakt terug te sturen vanwege de kwetsbaarheid van onze producten. 
Uitgezonderd. De artikelen die niet retour en geruild mogen worden: de voor u speciaal bestelde artikelen, maatwerk meubels, behang, opgemaakte vazen, afgeprijsde artikelen. Deze kunnen niet retour en geruild worden. Hierop is geen uitzondering mogelijk. 

Waarom zijn de prijzen bij jullie veel lager vergeleken met reguliere interieur- en woonwinkels?
​Wij zijn gespecialiseerd in luxe interieur accessoires tegen betaalbare prijzen. Wij hebben geen fysieke winkel, verkopen voornamelijk online en hebben directe inkoop kanalen en daardoor kunnen wij onze prijzen laag houden.

Telefonische bereikbaarheid
Het kan zijn dat wij op bepaalde momenten telefonisch niet bereikbaar zijn. Ons voorkeur is dan te mailen naar info@enjoyluxuryshop.nl. Vermeld ook uw telefoonnummer zodat wij u terug kunnen bellen. Ons streven is een reactie te geven binnen 24uur. 

Wat te doen bij schade tijdens transport?
Onze artikelen worden verzekerd verstuurd. Wij vragen u direct na ontvangst de artikelen te controleren. Indien er een artikel beschadigd aangekomen is, dient u dit binnen 2 dagen na levering aan ons te melden. Graag ontvangen wij meerdere foto's die de schade tonen en de verpakking ervan, met een beschrijving van de schade via de mail info@enjoyluxuryshop.nl. Wij streven ernaar de melding binnen 7 werkdagen af te handelen.


Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, mail ons info@enjoyluxuryshop.nl

© 2017 - 2021 Enjoy Luxury Shop | sitemap | rss